Necita (Iva Hrudková a Michaela Havlíčková)

07.01.2018

M.: Drahý příteli, vážně věříš, že nemůžeš mít city?

I.: Ano. Nic mě nezajímá.

M.: Dovol mi se zeptat. Jak poznáš, že nic necítíš?

I.: Vše mě nechává klidným jako stojatou vodu.

M.: To je zajímavé. Kdy si přestal cítit?

I.: Já ani nezačal.

M.: To jsi vážně nikdy nezažil pocit štěstí, lásky, zklamání, smutku?

I.: Nikdo to ve mně nedokázal vyvolat.

M.: Tím mi říkáš, že ti ani nezáleží na tvé matce?

I.: Rodičovské lásky se mi nikdy nedostávalo.

M.: Příteli, a co láska k ženě?

I.: Ony jsou ten důvod, proč jsem přestal cítit.

M.: Byla nějaká, že?

I.: Bohužel. Probudila ve mně chvilkovou vášeň, kterou pak sfoukla jako svíčku.

M.: To k životu patří. Myslíš, že je rozumné ztratit něco tak dokonalého díky jedné ženě?

I.: Ona byla první a poslední.

M.: První být mohla, ale určitě ne poslední.

I.: Možná se najde další. Myslíš, že mám šanci odstranit zdi kolem svého srdce?

M.: Ano. Všeho se dá dosáhnout, když je správný důvod.

I.: I když jsem chladný jako led?

M.: I ten nejchladnější led jednou roztaje.

I.: Doufám, že u toho budeš. 

Literární tvorba, Střední škola Educhem, a.s.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky